28 August, 2014

Rose Gold



Metallic pinks are something that I always find quite flirty for a makeup look. When I first got the Naked 3 Palette I knew I had found the love of my life when I saw the shade Trick, it's a lovely golden toned pink (sort of like copper) that pops out right away when you open the palette, it's super sparkly and beautiful, probably one of my favorite colors ever. 


Los rosas metálicos son algo que siempre encuentro muy coquetos para un look de makeup. Cuando compré la Naked 3 Palette supe que había encontrado el amor de mi vida cuando vi la sombra Trick, es un rosa con tono dorado (tipo cobre) que deslumbra desde el momento que abres la paleta, es súper brillante y lindo, probablemente uno de mis colores favoritos por siempre. 













What I like about these range of colors, is that I can easily turn them into day-to-night looks. If I wore this in the morning, I would skip the winged liner and probably wear a less obvious pink lipstick, I think deep burgundy lips would give it the perfect amount of drama for a night look. 


Lo que me gusta de esta gama de colores, es que puedo convertirlo fácilmente en looks de día-a-noche. Si usara esto en la mañana, me saltaría el delineador de ojos y probablemente usaría un labial rosa menos obvio, creo que un color vino le daría la cantidad perfecta de drama para un look de noche. 







Do you guys like rose gold eyeshadows? Which one is you favorite? 

¿Les gustan las sombras rosa dorado? ¿Cuál es su favorita? 











the 'gram

© Noirette Diary.